Zoeken in site

Technical Services

Service en ondersteuning
Fernox biedt klanten een brede serie alomvattende technische diensten van professionele diagnosesets met ondersteunende laboratoriumanalyse tot eenvoudige watertestsets voor thuis. Fernox heeft ook een speciale hulplijn voor het oplossen van problemen, plus 24-uurs technische ondersteuning die wordt geleverd door hoog opgeleide wetenschappers en technici.

Professionele diagnoses
De testanalyse-sets van Fernox worden verkocht voor gebruik door installateurs, personeel van plaatselijke autoriteiten, klanten en anderen. Zij kunnen hiermee watermonsters nemen en deze opsturen voor analyse naar het Fernox-laboratorium. De tijd benodigd om tot een resultaat te komen behoort tot de snelste in de branche.

Water testen thuis
Fernox verkoopt ook testsets voor thuisgebruik voor installateurs en klanten. Hiermee kunnen zij ter plekke een controle op de kwaliteit van het water uitvoeren. Deze eenvoudige testen, waar geen laboratoriumanalyse voor nodig is, stellen de gehaltes aan remmer, pH, koper, hardheid, ijzer en chloor vast, met onmiddellijk resultaat.

Fernox technische hulplijn
De technische hulplijn van Fernox is beschikbaar voor vragen over waterbehandeling in het algemeen, nieuws over de status van watermonsteranalyses en productadvies. De hulplijn zet zich in voor educatie op het gebied van het voorkomen van corrosie en promoot energie-efficiëntie. Bel +44 (0) 330 100 7750.

Speciale 24-uurs ondersteuning
De ervaren wetenschappers en technici van Fernox kunnen dag en nacht technische ondersteuning leveren. Zij kunnen u de resultaten geven van testen met watermonsters en ontoereikende componenten, evenals nauwkeurige probleemdiagnoses en advies met betrekking tot allerlei vragen.
Bel +44 (0) 330 100 7750.